Thursday 21 July 2011

Handmade Korea Fair 2011




I was in Seoul last weekend, to visit the 1st Korean Handmade Fair 2011.
I find the exhibition was quite interesting, with many artistic and creative booths. Many of them are local Koreans, with some booths by Japanese artists.

Although the whole exhibition was not a s big as as the Tokyo Design Fair, I think that this exhibition has potential. Whenever I go to Seoul, I see many many small shops with some very creative ideas and extremely cute stuff.
Definitely there's a potential for the number of creative exhibitors to grow if this exhibition is continued annually.

I'm already looking forward to their next exhibiton!♡★

---------------------------------------------------------------------------------------------------
先週末ソウルに行ってきました。ソウルで行われたハンドメイドフェアーを見に行きました。今回のは第一回ということでしたが面白かったです。可愛くてクリエーティブなブースが多く、とっても良かったと思います♡。その多くは韓国のアーティストによるもので、日本人アーティストのブースもいくつかありました。

東京のデザインフェスタと比べて小さめの会場だったけど、その分だけ隅々まで回れました。韓国に行くたび町中に色々な可愛いお店を見つけるぐらいだからこのフェアーはポテンシャルがあると思います。毎年行ってほしいですね。

来年のフェアーも楽しみにしています★





No comments:

Post a Comment