Wednesday 10 March 2010

Book Cover (ブックカバー)


It's been a while since I last posted anything here. I have been doing some experimental projects with many things during that silence. At first I thought of putting up only things that I'm happy about on this page. I think I will put up all of my experimental goods also from now on.
:-)

Okay, so here's one of them. They're just simple book covers, but I decorated them with ribbons and pretty ornaments. I made the one with pink hearts for myself, and the one with green ribbon and butterflies for my sister.

A book cover does not only serve to protect your books, but can be part of your style. Fashion doesn't end with clothes/shoes/bags only!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
久しぶりに書き込みました。前回の書き込みと今回までの間に色々な作品の制作「実験」を行いました。今までは自分が満足した完成度のものしか載せないと思ったがこれからは「実験」の作品も載せることにしました。

では、久しぶりの作品披露です。今回はブックカバーを作りました。シンプルなものではあるが、リボンや小飾りで可愛く仕上げてきました。ピンクハートの付いているものは自分に、リボンと蝶々がのっているものは妹に作りました。
ブックカバーは本をプロテクトするだけではなくスタイルの一部にも慣れますね。ファッションも服、バッグや靴だけにとどまらないですね。


1 comment:

  1. You're right! Fashion doesn't end with clothes/shoes/bags.

    ReplyDelete